۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

انتشار تصویر نامه پدر حسین رونقی ملکی به مسئولین جمهوری اسلامی برای نخستین بار



همانطور که اطلاع دارید حال عمومیِ زندانیِ سیاسی "حسین رونقی ملکی" در زندان مساعد نیست و از چهار ماه گذشته که کلیه چپ او برای بازیابی مجدد تحت عمل جراحی و "سوند گذاری" قرار گرفته است،او همچنان در زندان بسر می برد.


طبق نظر پزشکانِ محترم بیمارستانِ شهید هاشمی نژاد تهران،حسین بعد از عملِ کلیه چپ بصورت مداوم باید تحت نظر پزشکان آن بیمارستان ویزیت میشد تا بتواند بازیابی کلیه چپ خود را به دست آورد.اما از چهار ماه قبل و بعد از عملِ جراحیِ کلیه چپ ، او را برای ویزیت پزشکان متخصص به بیمارستان نبرده اند.این یعنی اینکه به احتمال زیاد کلیه چپ او بدون مراجعه به پزشکان مجددا از دست خواهد رفت (و به احتمال زیاد رفته است) و کلیه راست او نیز در معرض خطر جدی عفونت و از بین رفتن قرار دارد.

ذیلا برای نخستین بار تصویر نامه مورخ 1392/7/6 پدر حسین رونقی ملکی خطاب به مسئولین ارشد نظام و مقام رهبری جمهوری اسلامی را منتشر میکنم که تا این تاریخ هیچگونه پاسخی از مراجع ذیربط به این نامه و درخواست پدر حسین ارائه نشده است.

مدارک پزشکی "حسین رونقی ملکی" در دست بررسی توسط پزشکان مستقل و بی طرف است.تا بحال یک پزشک مدارک را بررسی و پاسخ پزشکی مستند خود را ارائه کرده است.منتظر پاسخ سایر پزشکان برای انتشار و نظریه نهایی پزشکی آن عزیزان هستم.

*پی نوشت:

یک - تجربه نشان داده است که با فشار مطبوعاتی و رسانه ای می شود جان زندانیان سیاسی را نجات داد یا حداقل وضع آنها را بهبود بخشید.انتشار این نامه و سایر اسناد هم میتواند کمک بزرگی از طرف شما در راستای این اقدام انسانی باشد.
دو - همانطور که قبلا عرض کردم این مدارک از مرجعی غیر از خانواده حسین رونقی ملکی برای بنده ارسال شده است.



https://www.facebook.com/rooholah.zam

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر