۱۳۹۲ آذر ۲۳, شنبه

حمله به "وانت" های آمریکایی در اهواز


دیروز مانوری در اهواز برگزار شده بنام مانور "شجره طیبه صالحین" ، در این مانور برای نخستین بار "دشمن فرضی" را نیروهای نظامی امریکا در نظر گرفته اند و چنان به دشمن فرضی تاخته اند که نیروهای امریکایی "وانت هایشان" را در معرکه بجای گذاشته و برای نجات جانشان فرار را برقرار ترجیح داده اند.فرمانده نیروهای امریکایی گفته است مادامیکه این نیروهای بسیجی جان بر کف در آن حوالی هستند،دیگر به اهواز و جنوب ایران باز نمی گردیم،زیرا این بسیجیان دیروز چنان به "وانت بار" های ما خسارت وارد کرده اند که هزینه تعمیرات آنها از عهده دولت امریکا خارج است!

متن بالا را بعنوان طنز نوشتم،اما واقعیتی تلخ در آن نهفته است و آن اینست که به واقع تصور نیروهای نظامی ایران از آمریکا در این مانور به نمایش در آمده است.
چند تا وانت و تویوتا هایس گذاشته اند و روی آنها با کاغذ نوشته اند USA و افرادی را هم بر روی آن وانت بارها به اسارت گرفته اند و ...

از این منظر تحلیل کنید اظهارات پیاپی فرماندهان نظامی سپاه پاسداران را،زمانیکه تصور میکنند هیمنه آمریکا در حد همین وانت هاست و هر چه به زبان می آید را می گویند تا کشور را به ورطه جنگ بکشانند.پس از آغاز جنگ خود آنها اولین افرادی هستند که از معرکه می گریزند.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر