۱۳۹۲ آذر ۱۲, سه‌شنبه

باشگاه امنیتی خبرنگاران جوان و تحریف آشکار خبری درباره من!

صبح دیروز(یکشنبه) استاتوسی در صفحه فیس بوک خود قرار دادم که دستاویز حمله باشگاه امنیتی خبرنگاران جوان بمن شد، باشگاهی که وابستگی اش به تاریکخانه امنیتی سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست.
آن پست در صفحه فیس بوک من قابل مشاهده است،اما باشگاه خبرنگاران جوان با تحریف پست و محو کردن قسمتی از آن و حذف انتهای پست ،قصد قلب واقعیت را داشت که خوشبختانه موفق نشد و اطلاع رسانی صورت گرفت.البته این خبر سازیها صرفا برای مسئولین جمهوری اسلامی اهمیت دارد تا خوراک خبری بولتن های محرمانه هفتگی آنها شود.
بهترین مکان پاسخگویی را این مکان یافتم و تصمیم گرفتم توضیحاتی تکمیلی را در این مجال بدهم.


بهانه اصلی انتشار مطلب فیس بوکی من،پاسخی بود به آقای "محمدرضا خاتمی" برای مصاحبه اش در روزنامه اعتماد.

این باشگاه امنیتی طبق روشهای مرسوم شناخته شده؛ قصد داشته که بنده را دوست قدیمی آقای خاتمی جلوه دهد و با این پیش فرض ،من را در جبهه سیاسی ایشان قرار داده و اعلام نماید در درون این جبهه سیاسی هم مخالفت های جدی نسبت به سخنان خاتمی وجود دارد! در حالیکه من تا بحال آقای محمد رضا خاتمی را حتی یکبار هم از نزدیک ملاقات نکرده ام!
  
و اما بعد؛مجددا عرض میکنم که هیچ جریانی حق ندارد از حقوق مردم آسیب دیده از حوادث 88 اعلام گذشت کند و آنرا با حکومت معامله کند؛حتی اگر در حد چراغ سبزی باشد به حکومت برای صدور اجازه شرکت در انتخابات مجلس آینده ایران!


خون جانباختگان آن حوادث، آسیب دیدگان و مجروحان، زندانیان بیگناه سیاسی، خانواده های مظلوم جانباختگان و شکنجه شدگان کهریزک و کوی دانشگاه تهران و ...تماما بر عهده نظام جمهوری اسلامی ست و حکومت باید بابت سرکوب وحشیانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 از مردم عذرخواهی و در مقام جبران خسارت آسیب دیدگان آن حوادث بر بیاید.

آقایان کروبی و موسوی و بانو رهنورد هم تبلور مطالبات مردم در حوادث انتخابات 88 بودند و به نمایندگی از مردم معترض در این انتخابات سخن گفته اند و اکنون در حصر هستند و ایستادگیشان شایسته تقدیر و احترام است،بطوریکه بارها مسئولین جمهوری اسلامی خواسته یا ناخواسته اظهار کرده اند که آنها بر سر مواضع خویش ایستاده اند و حتی حاضر به معامله پشت پرده هم نشده اند،حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود.

طبق اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی؛ " تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها،بدون حمل سلاح،به شرط آنکه مخل مبانی اسلام نباشد،آزاد است".

حکومتی که تکالیف قانونی خویش را نمی شناسد و قانونی را که خود وضع کرده محترم نمی شمارد و دستور سرکوب غیر قانونی مردم در حوادث سال 88 و پس از "خطبه خون" رهبر ایران در نماز جمعه می دهد،شایسته چیست؟

در طول چهار سال گذشته همه اتهامات ناروا بسوی مردم معترض ، معتمدین و عزیزان مردم روا داشته شده است،تمامی تریبونهای دولتی و حکومتی در مصادره "شرکاء هتاک بیت رهبری" قرار گرفته و عزیزان مردم را با اتهامات واهی به زندانها افکنده اند و پاسخگو هم نبوده اند. بجای عذرخواهی ،گردنهایشان را بر افراشته اند و رگهای رخساره و گردن خویش را هم برجسته نموده اند تا بگویند حق با ماست، کدام حق با شماست؟؟ شما که هر کاری از دستتان برآمد کردید.

برای نخستین بار در تاریخ ایران نهاد روحانیت و حاکمان دینی نتوانسته اند اکثریت مردم معترض را با توجه به استفاده از امکانات وسیع خویش اقناع کنند. مردم شجاعانه بر مطالباتشان ایستاده اند و هزینه هایش را نیز متحمل شده اند،بطوریکه در "محرم سبز امسال" باعث عصبانیت و گیجی حاکمان شدند.
با این اوصاف کسی حق ندارد از حق مردم گذشت کند و بگوید طلب هایمان را در سال 88 بخشیدیم! چون میخواستیم که ظلم نباشد و زندانی سیاسی نداشته باشیم!
چنان سخن رانده اند انگار که ظلم را برچیده اند و زندانیان سیاسی را آزاد و حصرها را برداشته اند! و چون همه این اتفاقات افتاده آقایان اعلام گذشت از طلب کرده اند!

فراموش کرده اند که هنوز سعید مرتضوی متهم ردیف اول جنایت کهریزک در خیابانهای تهران با خیل عظیمی از محافظانش راه می رود و فخر می فروشد و در روز روشن انگشت خود را به چشمان مردم فرو میکند!
هنوز خانواده های زندانیان سیاسی چشم انتظار یک تماس تلفنی و یک مرخصی برای عزیزانشان در زندانها هستند! هنوز خانواده های جانباختگان و مظلومان نالانند و پیگیر ظلم رفته بر خویش از درگاه خداوندند! هنوز بعد از چهار سال و اندی؛از جانباختگان و شهدای مردم یک به یک رونمایی میشود و گزارش خبری اش در رسانه ها منتشر میشود! هنوز...

به نمایندگی از کدام مردم و کدام آسیب دیدگان اعلام طلب و گذشت از حوادث سال 88 کرده اید؟؟ شما کدام زخمی،کدام کشته،کدام شکنجه شده و کدام داغدار را از خود بجای گذاشته اید که پیروزمندانه اعلام گذشت کرده اید؟

به خبرسازان امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان هم عرض میکنم بیهوده برای بنده کیفرخواست به شیوه کیهان و سپاه تهیه نکنید،خوشبختانه اکثریت مردم آگاه و بیدارند و سطح اطلاعات مردم با چهار سال قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

شایسته است روش های ناشایست چهارسال گذشته را فراموش کرده و تدبیر بخرج داده ،قدم در راه اقناع افکار عمومی بگذارید و بیش از این خود را مفتضح عام و خاص ننمایید. تا امثال من زنده هستند این صدا هم زنده است و اجازه نخواهیم داد معامله ای به ناحق با حق مردم آسیب دیده با جریانهای سیاسی صورت پذیرد.

به پیوست لینک خبر باشگاه امنیتی خبرنگاران جوان را برای خوانندگان محترم ضمیمه میکنم تا مقایسه کنید تحریف صورت گرفته را با اصل استاتوس بنده در صفحه فیس بوکم و خبر سازیهای پیرامونی آن را:
  

*http://www.ghatreh.com/news/nn16809869/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%BA-%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87





*اصل استاتوس را در صفحه فیس بوک بنده مطالعه بفرمایید: https://www.facebook.com/rooholah.zam




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر