۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

آغاز وب نویسی

خیلی وقت است که دوست داشتم وب نویسی و فضای اون رو امتحان کنم.
این اولین بار است که با پیشنهاد دوستی تصمیم به وب نویسی دارم.
اساسا انسانی بی تجربه در این زمینه هستم.اما دوست دارم این فضا رو هم امتحان کنم.احساس میکنم نسبت به فضاهای پیرامونی فیس بوک و ...میتواند فضای صمیمی تر و موثر تری باشد.
دوست دارم بنویسم.حداقل از خاطراتم آغاز کنم تا بتوانم ذهنیات و واقعیات را در فضای ثبت شده ای نگه دارم.
بالا رفتن سن باعث میشود مغز انسان دچار پراکندگی و عدم ثبت جزییات اتفاقات گذشته و جاری گردد.شاید فضای وب نویسی باعث شود که بتوانم خاطرات و اتفاقاتی که برایم اتفاق افتاده است را ثبت کنم.
سیر اتفاقات برایم اینقدر سریع و فشرده بوده است که نمیدانم از کدامیک آغاز نمایم.اما تجربه نوشتن و ذکر جزییات و خاطرات شاید که برای خود هم جالب باشد.بهر حال امتحانش ضرری ندارد...
سعی میکنم خود را با شرایط "وب نویسی" وفق بدهم و مطالبم را بیشتر اینجا بنویسم تا در فضاهای دیگر.
امیدوارم بتوانم این فراغت را برای نوشتن داشته باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر