۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

چند ماهی بود که ننوشته بودم و در این محیط حضور نداشتم.
دلیلش این بود که فردی ناشناس لینکی را بر روی فیس بوک من فرستاده بود که داخل آن لینک هیچ مطلبی نبود.فکر کردم اشتباهی فرستاده یا اینکه مطلب مورد نظر توسط نویسنده آن حذف شده.اما بعد از چند روز سرعت کامپیوترم پایین آمد و دیگر کار به جایی رسید که حتی یک صفحه معمولی را هم لود نمی کرد.با یک متخصص کامپیوتر و شبکه مشورت کردم و گفت که بوسیله آن لینک روی دستگاهت نرم افزار جاسوسی و مخابره اطلاعات نصب کرده اند.
پیش از این نیز خانمی روی فیس بوک برای من پیغام گذاشته بود و از حادثه ای مشابه که برای خود اتفاق افتاده بود خبر داده بود.
او بمن گفت : مدتی پیش فردی که در فیس بوک با هویت جعلی و با عکس میرحسین موسوی فعالیت می کند برایش لینکی ارسال کرده و به او سفارش کرده حتما آن لینک را باز کند.چون خبر مهمی در آن لینک هست.آن خانم هم ناغافل آن لینک را باز کرده بود و همان نرم افزار روی دستگاهش نصب شده بود.آن خانم بمن گفت داخل آن لینک هیچ اطلاعاتی نبود.اما پس از چند روز سرعت کامپیوترم پایین آمد و من فکر می کردم که بخاطر سرعت اینترنت در ایران است که سرعت کامپیوترم پایین آمده! اما پس از چند روز همان فردی جعلی (نام محفوظ) برایش پیغام فرستاده بود که خانم فلانی! که منزلتون در خیابان فلان و کوچه بهمان است.حواست رو جمع کن! لینک سیاسی شییر نکن! کار سیاسی نکن! که اگر اینکار را بکنی میاییم بالای سرت!
خلاصه اون خانم با من مشورت کرد و مشکل را گفت و من هم مقداری راهنماییش کردم و گویا مشکل حل شد.
الغرض اینکه با نصب این نرم افزار روی دستگاه من و مشاوره آن دوست امین , مجبور شدم ویندوزم را پاک کنم و مجددا نصب کنم.بخاطر همین پسوورد وبلاگم را که در دستگاه "save" کرده بودم به کلی از دست دادم و برای بازیابی اش زمان زیادی را صرف کردم.زمانی طولانی که فرصت نوشتن در وبلاگم را از دست دادم.
حالا رمز را پیدا کرده ام و قصد دارم از خاطراتم و واقعیتهای ملموسی که برایم وجود داشته و اتفاق افتاده بنویسم.
ممکن است این نوشته ها پراکنده باشد که از قبل عذرخواهی میکنم.اما قصدم این است که تمامی خاطرات و نوشته ها را در این وبلاگ جمع آوری کنم و پس از کامل شدن آنرا به نویسنده ای خلاق بسپارم تا اگر بتواند و ارزش داشته باشد کتابی را جمع آوری و منتشر نمایم.
پس پیشاپیش از پراکندگی اش عذرخواهی میکنم.امیدوارم ذهنم یاری کند و بتوانم خاطرات و واقعیتها را بنویسم و در آیینه ای آنرا منعکس نمایم.

صفحات فیس بوک من: https://www.facebook.com/ROOHOLLAH.ZAM
                                            https://www.facebook.com/rooholah.zam

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر