۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

سردار سرتیپ پاسدار "محمد رضا نقدی" بسیجیان را به مراسم استقبال از روحانی در مهرآباد فرا خواند!

طبق گزارشهای واصله به اینجانب ،سازماندهی مراسم دیروز نیروهای بسیجی در استقبال از رییس جمهور در فرودگاه مهرآباد تهران ،توسط تشکلی بنام "حفاظت از منافع ملت ایران" صورت پذیرفته ،هدایت و سازماندهی این تشکل و فرمان اعزام نیروهای بسیجی به فرودگاه مهرآباد تهران و برخورد قهر آمیز با رییس جمهور مستقیما توسط "سردار محمد رضا نقدی" صورت پذیرفته است.
شماره تلفن همراه  فرماندهی این گروه بسیجی نیز برای بنده ارسال شده است که اقداماتی در این خصوص در دست انجام است.
در صورت وصول گزارشهای مطمئن و موثق و احیانا اسنادی از این "فرمان" ، اطلاع رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.


*گوشه ای از زندگینامه سردار محمد رضا نقدی:


محمدرضا نقدی در سال ۱۳۳۲ در شهر نجف به دنیا آمد. پدرش شیخ علی‌اکبر ثمانی از روحانیان مجاور شهر نجف بود. در سال ۱۳۵۸ وی به همراه خانواده‌اش توسط دولت عراق اخراج شد و در پی آن به شهر نقده رفتند. پس از آن شهرت نقده‌ای را برای خود برگزید که بعدها با نام نَقَدی معروف شد. او در سال ۱۳۵۹ وارد مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق شد. نقدی در سال ۱۳۶۱ وارد سپاه پاسداران شد و سپس به عضویت سپاه بدر درآمد و به سرعت معاون اطلاعات و عملیات لشکر شد. او تا سال ۱۳۶۴ در لشکر بدر بود، اما از این سال به سپاه لبنان منتقل شد و جزو نیروی قدس سپاه شد. او در زمان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از مسئولان هماهنگ کننده دفتر قطعنامه در ستاد کل نیروهای مسلح بود.
بلافاصله پس از رویداد دوم خرداد و پیروزی اصلاح طلبان اخباری از بازداشت و دستگیری گسترده شهرداران تهران و نهایتاً غلامحسین کرباسچی منتشر شد. دستگیری و بازجویی از این افراد توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی به فرماندهی نقدی انجام می‌گرفت.وی دستور کارگذاری شنود دردفتر وزیران ،معاونان و برخی دیگر از مقامات راصادر می کرده است. وی چندی بعد در دادگاه نظامی به اتهام شکنجه متهمان به ۸ ماه حبس قطعی محکوم شد ،گرچه هیچ گاه خبری از زندانی شدن وی در رسانه‌ها منتشر نشد.
از اتهامات وی این است که در حمله به کوی دانشگاه تهران (۱۸ تیر ۱۳۷۸) و دیگر مسائل دانشجویی او از کسانی بود که به همراه سردار ذوالقدر و نجات و دیگران طرح سرکوب دانشجویان و حتی عزل محمد خاتمی رییس جمهور وقت را داشتند.
وی همچنین متهم به دست داشتن در ضرب و شتم عبدالله نوری و مهاجرانی (دو وزیر خاتمی) در دوران اصلاحات شد.
شورای امنیت سازمان ملل محمدرضا نقدی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.


وی در مهرماه ۱۳۸۸ به حکم آقای علی خامنه‌ای رهبر ایران به سمت فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین (نیروی مقاومت بسیج) منصوب گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر